Реєстр рекламних засобів
Доступ до реєстру рекламних засобів
Для того щоб перейти в реєстр рекламних засобів необхідно обрати відповідний пункт меню підсистеми «Реєстр рекламних конструкцій», що має назву «Рекламні засоби». Для цього слід перейти «Меню - Реєстр рекламних конструкцій - Рекламні засоби».
Після цього ми одразу перейдемо до реєстру рекламних засобів, що має наступний вигляд:
Робота з реєстром рекламних засобів
Інструменти для роботи з реєстром рекламних засобів
Для зручності адміністратора підсистеми «Реєстр рекламних конструкцій» в реєстрі рекламних засобів були передбачені інструменти, що зображені на малюнку:
При використані цих інструментів (відповідно до цифри на малюнку) користувач може:
- Змінити кількість об'єктів, що будуть відображені на одній сторінці реєстру.
- Обрати типи даних для їх відображення в реєстрі (шляхом встановлення галочки навпроти відповідного значення).
- Провести експорт даних з реєстру в обраному цифровому форматі (CSV, XLS чи PNG).
- Провести пошук об'єкту з використанням текстової інформації – окремого слова чи цілої фрази.
- Активувати поле, де розташовані додаткові фільтри для пошуку даних.
- Додати нову інформацію щодо рекламного засобу.
Додавання нового рекламного засобу
Якщо ви бажаєте додати новий рекламний засіб, то для цього необхідно натиснути на клавішу . На екрані з'явиться форма, де необхідно внести потрібні дані у відповідні поля.
Таблиця «Внесення інформації щодо нового рекламного засобу»
№ | Назва поля | Коментар |
---|---|---|
1 | Номер дозвільного документа | Значення проставляється вручну |
2 | Дата дозвільного документа | Значення проставляється шляхом обирання відповідної дати |
3 | Адреса | Обирається адреса відповідного рекламного засобу (з випадаючого списку) |
4 | Місцезнаходження | Текстовий опис місцезнаходження об'єкту реклами |
5 | Ознака розташування | Значення проставляється шляхом обирання відповідного значення із довідника ознаки розташування |
6 | Тип рекламного засобу | Значення проставляється шляхом обирання відповідного значення із довідника типу рекламного засобу |
7 | Форма власності | Значення проставляється шляхом обирання відповідного значення із довідника форм власності |
8 | Суб'єкт господарювання | В полі обирається з випадаючого списку суб'єкт господарювання. Почніть набирати ПІБ (назву організації) і оберіть відповідну особу. При відсутності потрібного результату натисніть (Додати запис) і додайте нового |
9 | Висота конструкції, м | Значення вводиться вручну |
10 | Ширина конструкції, м | Значення вводиться вручну |
11 | Площа, кв.м. | Значення вводиться вручну |
12 | Стан конструкції | Стан конструкції обирається з випадаючого довідника |
13 | Зональний коефіцієнт | Значення вводиться вручну |
14 | Зона форматна | Значення вводиться вручну |
15 | Історичні охоронні ареали | Відмічається наявність – «Так» чи «Ні» |
16 | Об'єкт культурної спадщини | Відмічається наявність – «Так» чи «Ні» |
17 | Підсвічування | Відмічається наявність – «Так» чи «Ні» |
18 | Зміна містобудівної ситуації | Відмічається наявність – «Так» чи «Ні» |
19 | Самовільна конструкція | Відмічається наявність – «Так» чи «Ні» |
20 | Верифіковано | При натисканні «Так» дані позначаються як верифіковані |
21 | Публікувати на геопорталі | При натисканні «Так» дані оприлюднюються на геопорталі |
22 | Файли | Завантажуються фотографії у електронному форматі JPG |
Після того, як була додана потрібна інформація (або внесені певні зміни), слід натиснути на клавішу .
Редагування рекламної конструкції з реєстру
Для редагування інформації щодо рекламної конструкції з реєстру необхідно натиснути на значок для відповідного об'єкта та обрати команду «Редагувати» або «Вилучити»:
Картка рекламного засобу
Для того щоб перейти в карточку необхідно обрати об'єкт у реєстрі та натиснути на його тип, що знаходиться у графі «Номер дозволу»:
Одразу після цього відкриється карточка рекламного засобу (з вже активною вкладкою договорів), яка матиме наступний вигляд:
Основні елементи інтерфейсу для роботи з карточкою дозвільного документу (відповідно до цифри на малюнку) це:
- Кнопка призначена для тих випадків, коли ви бажаєте внести зміни в дані, що були збережені в карточці.
- Кнопка , за допомогою якої можна верифікувати (підтвердити істинність вказаних даних) щодо певного об'єкту.
- Кнопка , що дозволяє видалити дані про цей об'єкт.
- Кнопка для додавання нової рекламної конструкції (для неї буде створена нова карточка).
- Кнопка для завантаження фотографії рекламної конструкції.
Вся інша інформація, яка знаходиться праворуч, підтягується з інших реєстрів автоматично.
Вкладки договорів та соціальної реклами
Вкладки «Договори» та «Соціальна реклама» створені для відображення інформації щодо існуючих договорів та об'єктів соціальної реклами.
Перейти на кожну з вкладок можна, натиснувши на неї курсором миші (відповідно до цифри на малюнку):
- Договори.
- Соціальна реклама.
Додавати інформації безпосередньоу цих вкладках карточки рекламного засобу не можна, інформації автоматично підтягується з інших реєстрів підсистеми.
Вкладки журнал погоджень, вхідні заяви та рішення
Щоб перейти у вкладку «Журнал погоджень» необхідно натиснути на неї курсором миші:
Аналогічним чином вносяться дані до вкладки «Вхідні заяви», що має такий саме інтерфейс. Для редагування/додавання рішень необхідно натиснути відповідні кнопки.