Перейти до змісту

Реєстр вхідних заяв

Доступ до реєстру вхідних заяв

Для того щоб перейти в реєстр майнових комплексів необхідно обрати відповідний пункт меню підсистеми «Реєстр рекламних конструкцій», що має назву « Вхідні заяви ». Для цього слід перейти «Меню - Реєстр рекламних конструкцій - Вхідні заяви».

Після цього ми одразу перейдемо до реєстру рекламних конструкцій, що має наступний вигляд:

Робота з реєстром вхідних заяв

Інструменти для роботи з реєстром

Для зручності адміністратора підсистеми «Реєстр рекламних конструкцій» в реєстрі будівель були передбачені інструменти, що зображені на малюнку:

При використані цих інструментів (відповідно до цифри на малюнку) користувач може:

  1. Змінити кількість об'єктів, що будуть відображені на одній сторінці реєстру.
  2. Обрати типи даних для їх відображення в реєстрі (шляхом встановлення галочки навпроти відповідного значення).
  3. Провести експорт даних з реєстру в обраному цифровому форматі (CSV, XLS чи PNG).
  4. Провести пошук об'єкту з використанням текстової інформації – окремого слова чи цілої фрази.
  5. Активувати поле, де розташовані додаткові фільтри для пошуку даних.
  6. Додати нову інформаціющодо вхідної заяви.

Додавання нової вхідної заяви

Якщо ви бажаєте додати нову вхідну заяву, то для цього необхідно натиснути на клавішу . На екрані з'явиться форма, де необхідно внести потрібні дані у відповідні поля.

Таблиця «Внесення інформації щодо нової вхідної заяви»

Назва поля Коментар
1 Тип заяви Додається шляхом обирання відповідного значення із Довідника заяв, згідно з типом заяви
2 Порядковий номер Вручну вводиться порядковий номер
3 Рекламний засіб З випадаючого списку обирається рекламний засіб
4 Номер заяви дозвільного центру Вручну вводиться номер заяви дозвільного центру
5 Дата заяви Дата заяви вводиться вручну у форматі дд.мм.рррр (або обирається з випадаючого календаря)
6 Номер заяви департаменту Вручну вводиться номер заяви
7 Дата подання до департаменту Дата подання до департаменту вводиться вручну у форматі дд.мм.рррр (або обирається з випадаючого календаря)
8 Стадія заяви Стадія обробки заяви обирається з випадаючого списку
9 Суб'єкт господарювання Обирається суб'єкт господарювання з випадаючого списку. У разі відсутності потрібного суб'єкта необхідно додати його, натиснувши 'Додати запис'
10 Підписант Обирається відповідальний інспектор з випадаючого списку рєестру користувачів системи
11 Короткий зміст Подається короткий зміст заяви
12 Номер пріоритету Обирається відповідний номер
13 Дата пріоритету Обирається відповідна дата
14 Адреса Обирається адреса відповідного рекламного засобу (з випадаючого списку)
15 Місцезнаходження Текстовий опис місцезнаходження об'єкту реклами
16 Примітка Поле для внесення приміток
17 Верифіковано При натисканні «Так» дані позначаються як верифіковані
18 Файли Завантажується файл у форматі PDF

Функціонал вкладки дозволяє додавати потрібну кількість записів щодо погодження місця розташування в залежності від його дати. Щоб додати нові дані треба натиснути на клавішу та заповнити відповідні поля.

Таблиця «Внесення інформації щодо погодження місця розташування»

Назва поля Коментар
1 Дата Дата погодження проекту дозволу вводиться вручну у форматі дд.мм.рррр (або обирається з випадаючого календаря)
2 Номер Вручну вводиться номер погодження проекту дозволу
3 Документ Завантажується файл у форматі PDF

Значок , розташований біля назви поля, підкаже, яку саме інформацію треба вказати та яким чином.

Після того, як була додана потрібна інформація (або внесені певні зміни), слід натиснути на клавішу .

Редагування вхідної заяви з реєстру

Для редагування інформації щодо вхідної заяви з реєстру необхідно натиснути на значок для відповідного документа та обрати команду «Редагувати» або «Вилучити»:

Картка вхідної заяви

Для того щоб перейти в карточку необхідно обрати потрібну вхідну заяву у реєстрі та натиснути на її порядковий номер, що знаходиться у графі «Тип заяви»:

Одразу після цього відкриється карточка вхідної заяви, яка матиме наступний вигляд:

Основні елементи інтерфейсу для роботи з карточкою вхідної заяви (відповідно до цифри на малюнку) це:

  1. Кнопка призначена для тих випадків, коли ви бажаєте внести зміни в дані, що були збережені в карточці.
  2. Кнопка , за допомогою якої можна верифікувати (підтвердити істинність вказаних даних) щодо певного документу.
  3. Кнопка , що дозволяє видалити дані про цей документ.
  4. Кнопка для додавання нової вхідної заяви (для неї буде створена нова карточка).
  5. Кнопки для завантаження нового документу (після натискання з'явиться форма для завантаження файлу у форматі PDF) та додавання тексту документу (після натискання з'явиться форма для внесення, редагування та оформлення тексту документу та его назви).

Зауваження

Дозвільні документи підтягуються зв'язано.