Перейти до змісту

Загальний опис реєстру

Призначення підсистеми

Підсистема «Реєстр рекламних конструкцій» призначена для обліку рекламних носіїв, відповідних договорів та інших документів. Вона дозволяє поліпшити якість управлінських рішень у сфері розміщення реклами, а також зробити процес моніторингу рекламних об'єктів більш зручним та ефективним.

В цілому підсистема «Реєстр рекламних конструкцій» була створена для виконання наступних задач:

  1. Забезпечення вільного доступу до інформації з можливістю її використання у корисних для суспільства цілях.
  2. Зберігання та обробка великих обсягів даних, що стосуються носіїв реклами та пов'язаних з такими об'єктами документів.
  3. Спрощення процесу моніторингу перевірки об'єктів реклами.
  4. Ведення обліку договорів реклами, вхідних заяв та іншого.
  5. Відображення об'єктів реклами на інтерактивній карті.

Функціональні можливості підсистеми

Підсистема «Реєстр рекламних конструкцій» має велику кількість різних функціональних можливостей, а саме:

  • Додавання та збереження великих обсягів інформації в базах даних з використанням СУБД PostgreSQL, перевагами якої можна назвати великий рівень інформаційної безпеки, зручність та швидкість;
  • Використання різних джерел отримання даних для більш точного та наявного відображення стану, в якому знаходяться об'єкти реклами (в підсистему можна завантажувати текстові дані, фото, схеми, скан-копії документів, а, крім того, здійснювати географічну прив'язку рекламних носіїв для їх відображення на карті);
  • Ведення реєстру вхідних заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у цей документ, переоформлення, а також продовження строку його дії;
  • Ведення реєстру дозвільних документів, виданих на підставі рішення виконавчого органу влади;
  • Ведення реєстру договорів, що стосуються розміщення носіїв реклами;
  • Ведення реєстру рекламних конструкцій з позначенням їх розташування на інтерактивній мапі певного населеного пункту (з забезпеченням географічної прив'язки);
  • Формування картки для кожного носія реклами чи пов'язаного з ним документу з можливістю їх відображення на інтерактивній мапі (для рекламних конструкцій та договорів);
  • Забезпечення можливості швидкого пошуку необхідних даних з використанням спеціальної системи фільтрів;
  • Експортування даних в різні електронні формати, в том числі CSV, XLS чи PNG.

Меню підсистеми

Для того щоб перейти в меню підсистеми « Реєстр рекламних засобів » слід натиснути на відповідний пункт основного меню адміністративної частини програмного комплексу, що знаходиться з лівої сторони екрану.

Меню підсистеми складається із семи підпунктів, кожен з яких відповідає своєму реєстру, а деякі з них можуть бути відображені на карті у вигляді відповідного шару. Ці підпункти мають наступні назви:

{ align=left }

  • Вхідні заяви;
  • Дозвільні документи;
  • Дозвільні документи, які закінчуються протягом 2 міс.;
  • Договори;
  • Рекламні засоби;
  • Приписи/накази.