Перейти до змісту

Опис підсистеми

Опис

Електронний кабінет для приймання топографо-геодезичних робіт призначений для налагодження електронної комунікації між спеціалістами у сфері геодезії та управлінцями виконавчих відділів і дає змогу пройти бізнес-процес від отримання вихідних даних до реєстрації оновлених знімань на топографічній основі.

Базові функції

  • Оновлення інформації на кожному етапі документообігу: заявка на видачу вихідних даних, видані вихідні дані, перевірено, скасовані заявки, внесені до топографічної основи, заявки на перевірці та заявки в резерві.

  • Пошук у сховищі звернень за номером, відповідальною особою, організацією-надавачем документів, адресою і місцерозташуванням, а також за датою операцій зі зміни статусу заявок.

  • Прив’язка документації до об’єктів на карті з можливістю перегляду інформаційної картки (з даними про статус обробки, особу-перевірювача та її коментар, з адресою, контактами організації-відправника заявки, найменуванням робіт, датою приймання заявки та площею об'єкта).

  • Реєстр організацій і спеціалістів, що отримали ліцензійне право на проведення робіт з геодезії та землеустрою, а також скан-копій документів, що підтверджують це право.

  • Персоналізований онлайн-кабінет для подачі звернення до органів місцевої влади на видачу та приймання матеріалів на сайті геопорталу.

Вигоди

  • Оперативна електронна комунікація між спеціалістами у сфері геодезії та управлінцями виконавчих відділів.

  • Оновлення топографічної основи населеного пункту за результатами топографо-геодезичних знімань.

  • Моніторинг топографо-геодезичної діяльності підрозділами містобудування в режимі реального часу.

  • Підвищення ефективності роботи відділів, завдяки оцифровуванню процесів на кожному з етапів.

  • Можливість узгодження заявки онлайн в особистому кабінеті ліцензованих організацій та фізичних осіб-підприємців.

Опис Бізнес Процесу

  1. Додавання спеціалістів в реєстр сертифікованих спеціалістів;

  2. Наповнення реєстру організацій;

  3. Прив'язка спеціаліста до організації;

  4. Після прив'язки спеціаліста до організації - користувачу має прийти логін та пароль на вказану ним пошту;

  5. Авторизація на публічній частині в кабінеті геодезиста за отриманим логіном та паролем - формування заявки;

  6. Опрацювання заявки адміністратором та видача вихідних даних;

    • експорт векторних даних;
    • експорт растрових даних;
  7. Зміна статусу з "на видачу вихідних даних" на "видано вихідні дані" або "скасовано";

  8. Геодезист отримує вихідні дані (вивантажує з кабінета) - виконує знімання;

  9. Геодезист завантажує здане топографічне знімання для перевірки адміністратором;

  10. Адміністратор перевіряє здане знімання та оновлює статус:

    • В позитивному випадку: "На перевірці" - "Перевірене" - "Внесено в ЄЦТО"

    • Якщо знімання не відповідає вимогам - змінюється статус, повертається на доопрацювання (статус на перевірці). Далі виконавець усуває зауваження та відправляє оновлене знімання на перевірку.