Опис підсистеми
Опис
Електронний кабінет для приймання топографо-геодезичних робіт призначений для налагодження електронної комунікації між спеціалістами у сфері геодезії та управлінцями виконавчих відділів і дає змогу пройти бізнес-процес від отримання вихідних даних до реєстрації оновлених знімань на топографічній основі.
Базові функції
-
Оновлення інформації на кожному етапі документообігу: заявка на видачу вихідних даних, видані вихідні дані, перевірено, скасовані заявки, внесені до топографічної основи, заявки на перевірці та заявки в резерві.
-
Пошук у сховищі звернень за номером, відповідальною особою, організацією-надавачем документів, адресою і місцерозташуванням, а також за датою операцій зі зміни статусу заявок.
-
Прив’язка документації до об’єктів на карті з можливістю перегляду інформаційної картки (з даними про статус обробки, особу-перевірювача та її коментар, з адресою, контактами організації-відправника заявки, найменуванням робіт, датою приймання заявки та площею об'єкта).
-
Реєстр організацій і спеціалістів, що отримали ліцензійне право на проведення робіт з геодезії та землеустрою, а також скан-копій документів, що підтверджують це право.
-
Персоналізований онлайн-кабінет для подачі звернення до органів місцевої влади на видачу та приймання матеріалів на сайті геопорталу.
Вигоди
-
Оперативна електронна комунікація між спеціалістами у сфері геодезії та управлінцями виконавчих відділів.
-
Оновлення топографічної основи населеного пункту за результатами топографо-геодезичних знімань.
-
Моніторинг топографо-геодезичної діяльності підрозділами містобудування в режимі реального часу.
-
Підвищення ефективності роботи відділів, завдяки оцифровуванню процесів на кожному з етапів.
-
Можливість узгодження заявки онлайн в особистому кабінеті ліцензованих організацій та фізичних осіб-підприємців.
Опис Бізнес Процесу
-
Додавання спеціалістів в реєстр сертифікованих спеціалістів;
-
Наповнення реєстру організацій;
-
Прив'язка спеціаліста до організації;
-
Після прив'язки спеціаліста до організації - користувачу має прийти логін та пароль на вказану ним пошту;
-
Авторизація на публічній частині в кабінеті геодезиста за отриманим логіном та паролем - формування заявки;
-
Опрацювання заявки адміністратором та видача вихідних даних;
- експорт векторних даних;
- експорт растрових даних;
-
Зміна статусу з "на видачу вихідних даних" на "видано вихідні дані" або "скасовано";
-
Геодезист отримує вихідні дані (вивантажує з кабінета) - виконує знімання;
-
Геодезист завантажує здане топографічне знімання для перевірки адміністратором;
-
Адміністратор перевіряє здане знімання та оновлює статус:
-
В позитивному випадку: "На перевірці" - "Перевірене" - "Внесено в ЄЦТО"
-
Якщо знімання не відповідає вимогам - змінюється статус, повертається на доопрацювання (статус на перевірці). Далі виконавець усуває зауваження та відправляє оновлене знімання на перевірку.
-
Реєстрація сертифікованих спеціалістів та організацій
Реєстрація сертифікованого спеціаліста
Після того, як користувач передав свої персональні дані для реєстрації в кабінеті геодезиста, адміністратор в адміністративній частині проводить процес додавання нового спеціаліста.
У пункті меню "Видача матеріалів та прийом топографо-геодезичних робіт" адмінстратор працює із реєстром "Реєстр сертифікованих спеціалістів".
Відкривши реєстр, адміністратор має натиснути кнопку "Додати", яка знаходиться у верхній частині.
Після натискання кнопки, відкриється форма, в яку адміністратору необхідно внести загальну інформацію про спеціаліста.
Форма виглядає наступним чином:
Поля із "*" є обов'язковими для заповнення
Після заповнення усієї інформації адміністратору необхідно натиснути кнопку "", яка знаходиться у верхній частині форми, після чого нового сертифікованого спеціаліста буде додано до реєстру.
Реєстрація організацій
Створення організації
У випадку коли організації, в якій знаходиться спеціаліст, не існує, то адміністратор може створити нову організацію. Для цього необхідно перейти до реєстру під назвою "Реєстр організацій".
У реєстрі необхідно натиснути кнопку "Додати", яка знаходиться у верхній частині.
Після цього адміністратору відкриється форма, в яку необхідно вписати загальну інформацію про організацію. Форма виглядає наступним чином:
Після заповнення усієї інформації необхідно натиснути на кнопку "" і організацію буде додано до реєстру.
Додавання спеціаліста до організації
Після завершення додавання нового спеціаліста, адміністратору необхідно додати його до організації. Для цього необхідно перейти до реєстру під назвою "Реєстр організацій".
У "Реєстрі організацій" адміністратор знаходить організацію до якої відноситься новододаний спеціаліст. Знайшовши необхідну організацію, адміністратору необхідно натиснути на її назву, яка підсвічена синім.
Після цього відкриється картка організації, яка виглядає наступним чином.
У картці адміністратору необхідно натиснути на кнопку "Додати", після чого відкриється форма додавання спеціаліста до організації.
У формі адміністратору необхідно заповнити усі поля інформацією про спеціаліста і по закінченню натиснути кнопку "".
Після цього спеціаліста буде додано до організації.
Підтвердженям додавання спеціаліста до організації буде електронний лист, який прийде спеціалісту на електронну пошту.
Робота із зверненням
Адміністратор в адміністративній частині сайту у пункті меню "Видача матеріалів та прийом топографо-геодезичних робіт" працює із реєстром "Звернення на видачу та прийом матеріалів".
У реєстрі адміністратор працює із заявками, які подавали спеціалісти. Для подальшої роботи із заявкою і переходу до карточки заявки необхідно натиснути на номер "Звернення" у таблиці, який підсвічено синім кольором.
У картці конкретної заяви адміністратор перевіряє загальну інформацію по заявці, дивиться місцеположення робіт.
У картці присутній додатковий функціонал відмічений цифрами:
- Редагувати.
Натиснувши дану кнопку, адміністратору відкриється форма редагування інформації заявки. Виглядає форма наступним чином:
Після зміни інформації необхідно натиснути кнопку "" , після чого інформацію буде збережено.
- Завантажити вихідні дані.
Натиснувши дану кнопку адміністратору відкриється форма зміни статусу заявки. Усього два варіанти зміну статусу заявки.
- Через кнопку "Завантажити вихідні дані":
- Через форму редагування заявки:
Після зміни статусу необхідно натиснути кнопку , після чого статус заявки буде змінено, а вихідні дані видано спеціалісту.
- Експортувати вектор
Натиснувши дану кнопку адміністратору відкриється форма налаштування експорту вектору, який буде завантажуватися.
По закінченню налаштування необхідно натиснути кнопку , після чого розпочнеться завантаження.
- Експортувати растр
Натиснувши дану кнопку адміністратору відкриється форма налаштування експорту растру.
По закінченню налаштування необхідно натиснути кнопку , після чого розпочнеться завантаження.
Завантажений растр виглядає наступним чином:
- Завантажити межі заявки
Нижче у карточці заявки знаходиться вікно під назвою "Файли". У вікні знаходиться кнопка, яка дозволяє адміністратору завантажити межі заявки.
Натиснувши на дану кнопку розпочнеться завантаження.
Після перевірки усієї інформації у картці, адміністратор має видати вихідні дані спеціалісту. Для цього необхідно змінити статус заявки на "Видано вихідні дані", після чого з'являться додаткові поля у формі "Завантажити вихідні дані".
У полі "Вихідні файли" адміністратор завантажує файл, який стосується ділянки робіт спеціаліста. По завершенню завантаження файлу і заповнення необхідних полів адміністратор натискає на кнопку .
Вихідні дані видано і статус заявки спеціаліста змінюється на "Видано вихідні дані".
Карта
Адміністратору в адміністративній частині доступна карта у пункті меню "Видача матеріалів та прийом топографо-геодезичних робіт".
На карті адміністратору доступні території робіт сформованих заявок.
Наводженням курсору миші на полігон робіт, з'являється поп ап із інформацією.
Виглядає він наступним чином:
Для більш загальної інформації, адміністратор кліком лівої клавішої миші може перйти до картки території робіт.
Картка виглядає наступним чином:
Для більш детального пошуку певної території робіт адміністратору доступні детальні фільтри.
Фільтри виглядають наступним чином:
Інструкція користувача порталу
Отримання доступу та авторизація
Отримавши, на електронну пошту, дані для входу в свій персональний кабінет геодезиста, спеціаліст має перейти на сайт Львівської міської ради.
На головній сторінці для входу в персональний кабінет геодезиста, спеціалісту необхідно пролистати вниз сторінки.
Внизу сторінки буде знаходитися кнопка для входу в персональний кабінет геодезиста, яку необхідно натиснути.
Після чого відкриється форма входу в обліковий запис геодезиста.
Для входу необхідно використовувати дані, які ви отримали на електронну пошту.
Після успішного входу спеціалісту відкривається персональний кабінет.
Персональний кабінет Геодезиста
Кабінет геодезиста виглядає наступним чином:
Формування заявки та робота з заявкою
Для виконання робіт, геодезист має отримати дозвіл. Для цього необхідно зайти на публічну частину сайту і сформувати заявку.
Для відкриття форми спеціалісту необхідно натиснути на кнопку "Подати заявку".
Після чого відкриється форма додаваня заявки, яка виглядає таким чином:
У формі, спеціалісту необхідно заповнити загальну інформацію. Після заповнення полів "Назва вулиці" і "Адреса", на карті з'явиться точка, яка буде символізувати обрану вулицю. Далі спеціалісту необхідно виділити полігон робіт на карті за допомогою інструмента "Виділити територію".
Виділення території виглядає наступним чином:
Після заповнення усієї інформації, необхідно натиснути на кнопку "Зберегти" і заявку буде створено.
Робота із даними
Після зміни статусу заявки адміністратором і видання вихідних даних, спеціаліст на публічній частині сайту бачить змінений статус заявки на статус "Видано вихідні дані".
Натиснувши на номер заявки, яка підсвічена синім, спеціалісту відкриється картка заявки у якій буду прикріплені вихідні дані для подальшої роботи. Кліком по кнопці розпочнеться їх завантаження.
Завантаження топографо-геодезичного знімання
Після проведення робіт, спеціаліст завантажує її результат. У картці заяви, із якої були завантажені вихідні дані. Натиснувши на кнопку "Завантажити", спеціалісту відкриється форма.
У формі необхідно буде внести файл із "Топографо-геодезичним зніманням" та написати примітку до файлу і натиснути кнопку Зберегти.
Дані роботи відправлено і статус заявки змінюється на "На перевірці".
Превіривши всі дані, адміністратор завантажує матеріали роботи в "ЄЦТО", після чого статус змінюється на "Внесено в ЄЦТО".
В разі наявності зауважень адміністратор може звʼязатися з користувачем для надання зауважень. В окремих випадках заявка може отримати статус «скасована».
Після опрацювання зауважень спеціалісту необхідно пройти цикл завантаження роботи ще раз.