Реєстр рішень, постанов, законів та інших документів
Доступ до реєстру рішень, постанов, законів та інших документів
Для того щоб перейти в реєстр необхідно обрати відповідний пункт меню системи, що має назву «Реєстр рішень, постанов, законів та інших документів». Для цього слід перейти «Меню - Земельний кадастр - Реєстр рішень, постанов, законів та інших документів».
Після цього ми одразу перейдемо до реєстру, що має наступний вигляд:
Інструменти для роботи з реєстром рішень, постанов, законів та інших документів
Для зручності адміністратора системи в реєстрі рішень, постанов, законів та інших документів були передбачені інструменти, що зображені на малюнку:
При використані цих інструментів (відповідно до цифри на малюнку) користувач може:
- Змінити кількість об'єктів, що будуть відображені на одній сторінці реєстру.
- Обрати типи даних для їх відображення в реєстрі (шляхом встановлення галочки навпроти відповідного значення).
- Провести експорт даних з реєстру в обраному цифровому форматі (CSV, XLS чи PNG), вивантаження XLS-файлу за шаблоном.
- Провести пошук по таблиці документів.
- Активувати поле, де розташовані додаткові фільтри для пошуку даних.
- Додати нову інформацію.
Додавання відомостей щодо рішень, постанов, законів та інших документів
Для цього необхідно натиснути на клавішу , перебуваючи у реєстрі «Реєстр рішень, постанов, законів та інших документів», після чого з'явиться відповідна форма, де необхідно заповнити всі поля.
Таблиця «Внесення інформації щодо рішень, постанов, законів та інших документів»
№ | Назва поля | Коментар |
---|---|---|
1 | Реєстраційний номер | Реєстраційний номер вводиться вручну |
2 | Тип документу | Тип документу обирається з випадаючого списку, який формується на основі довідника |
3 | Підстави набуття на зем. ділянку 2010р | Підстави набуття на зем. ділянку 2010р обирається з випадаючого списку, який формується на основі довідника |
4 | Дата документу | Дата вводиться вручну у форматі дд.мм.рррр (або обирається з випадаючого календаря) |
5 | Документ | Дані у поле вносяться вручну |
6 | Дата початку | Дата вводиться вручну у форматі дд.мм.рррр (або обирається з випадаючого календаря) |
7 | Дата кінця | Дата вводиться вручну у форматі дд.мм.рррр (або обирається з випадаючого календаря) |
8 | Тип операції | Тип операції вводиться вручну |
9 | Примітки | Примітки вводиться вручну |
Після того, як була додана потрібна інформація (або внесені певні зміни), слід натиснути на клавішу .
Редагування, видалення відомостей щодо рішень, постанов, законів та інших документів
Для редагування чи видалення відомостей про документи потрібно натиснути кнопку навпроти потрібного документу та обрати відповідний пункт випадаючого меню.
Картка документу з реєстру рішень, постанов, законів та інших документів
При натисненні на реєстраційний номер документа у реєстрі ми переходимо на картку відповідного документа. На ній відображені дві панелі. На лівій виводиться інформація про рішення, на правій – інформація про земельну ділянку, про яку йдеться у цьому рішенні.
Якщо вам потрібно перейти до картки земельної ділянки, треба натиснути на кадастровий номер ділянки на правій панелі. Також є можливість редагувати або видалити цей документ із реєстру рішень по натисненню відповідних кнопок.