Перейти до змісту

Реєстр рішень, постанов, законів та інших документів

Доступ до реєстру рішень, постанов, законів та інших документів

Для того щоб перейти в реєстр необхідно обрати відповідний пункт меню системи, що має назву «Реєстр рішень, постанов, законів та інших документів». Для цього слід перейти «Меню - Земельний кадастр - Реєстр рішень, постанов, законів та інших документів».

Після цього ми одразу перейдемо до реєстру, що має наступний вигляд:

Інструменти для роботи з реєстром рішень, постанов, законів та інших документів

Для зручності адміністратора системи в реєстрі рішень, постанов, законів та інших документів були передбачені інструменти, що зображені на малюнку:

При використані цих інструментів (відповідно до цифри на малюнку) користувач може:

  1. Змінити кількість об'єктів, що будуть відображені на одній сторінці реєстру.
  2. Обрати типи даних для їх відображення в реєстрі (шляхом встановлення галочки навпроти відповідного значення).
  3. Провести експорт даних з реєстру в обраному цифровому форматі (CSV, XLS чи PNG), вивантаження XLS-файлу за шаблоном.
  4. Провести пошук по таблиці документів.
  5. Активувати поле, де розташовані додаткові фільтри для пошуку даних.
  6. Додати нову інформацію.

Додавання відомостей щодо рішень, постанов, законів та інших документів

Для цього необхідно натиснути на клавішу , перебуваючи у реєстрі «Реєстр рішень, постанов, законів та інших документів», після чого з'явиться відповідна форма, де необхідно заповнити всі поля.

Таблиця «Внесення інформації щодо рішень, постанов, законів та інших документів»

Назва поля Коментар
1 Реєстраційний номер Реєстраційний номер вводиться вручну
2 Тип документу Тип документу обирається з випадаючого списку, який формується на основі довідника
3 Підстави набуття на зем. ділянку 2010р Підстави набуття на зем. ділянку 2010р обирається з випадаючого списку, який формується на основі довідника
4 Дата документу Дата вводиться вручну у форматі дд.мм.рррр (або обирається з випадаючого календаря)
5 Документ Дані у поле вносяться вручну
6 Дата початку Дата вводиться вручну у форматі дд.мм.рррр (або обирається з випадаючого календаря)
7 Дата кінця Дата вводиться вручну у форматі дд.мм.рррр (або обирається з випадаючого календаря)
8 Тип операції Тип операції вводиться вручну
9 Примітки Примітки вводиться вручну

Після того, як була додана потрібна інформація (або внесені певні зміни), слід натиснути на клавішу .

Редагування, видалення відомостей щодо рішень, постанов, законів та інших документів

Для редагування чи видалення відомостей про документи потрібно натиснути кнопку навпроти потрібного документу та обрати відповідний пункт випадаючого меню.

Картка документу з реєстру рішень, постанов, законів та інших документів

При натисненні на реєстраційний номер документа у реєстрі ми переходимо на картку відповідного документа. На ній відображені дві панелі. На лівій виводиться інформація про рішення, на правій – інформація про земельну ділянку, про яку йдеться у цьому рішенні.

Якщо вам потрібно перейти до картки земельної ділянки, треба натиснути на кадастровий номер ділянки на правій панелі. Також є можливість редагувати або видалити цей документ із реєстру рішень по натисненню відповідних кнопок.