Перейти до змісту

Реєстр «Особи»

У цьому реєстрі містяться відомості про фізичних та юридичних осіб, що є учасниками земельних правовідносин.

Доступ до реєстру «Особи»

Для того щоб перейти в реєстр необхідно обрати відповідний пункт меню системи, що має назву «Особи». Для цього слід перейти «Меню - Земельний кадастр - Особи».

Після цього ми одразу перейдемо до реєстру, що має наступний вигляд:

Інструменти роботи з реєстром «Особи»

Для зручності адміністратора системи в реєстрі «Особи» були передбачені інструменти, що зображені на малюнку:

При використані цих інструментів (відповідно до цифри на малюнку) користувач може:

  1. Змінити кількість об'єктів, що будуть відображені на одній сторінці реєстру.
  2. Обрати типи даних для їх відображення в реєстрі (шляхом встановлення галочки навпроти відповідного значення).
  3. Провести експорт даних з реєстру в обраному цифровому форматі (CSV, XLS чи PNG), вивантаження XLS-файлу за шаблоном.
  4. Виконати пошук особи в таблиці.
  5. Активувати поле, де розташовані додаткові фільтри для пошуку даних.
  6. Додати новий запис.

Додавання нової особи

Для того щоб додати нову особу слід натиснути на клавішу , перебуваючи у реєстрі «Особи», після чого з'явиться відповідна форма, де необхідно заповнити усі поля. Деякі з перелічених в таблиці полів з'являються в залежності від вибору типу особи, тому що вони є актуальними тільки для фізичних або юридичних осіб.

Таблиця «Внесення інформації щодо осіб»

Назва поля Коментар
1 Тип особи Обирається із випадаючого списку
2 Прізвище Вноситься вручну
3 Ім'я Вноситься вручну
4 По-батькові Вноситься вручну
5 Повна назва Вноситься вручну
6 Скорочена назва Вноситься вручну
7 Адреса Вноситься вручну
8 Код ЄДРПОУ Вноситься вручну
9 Код ДПА Вноситься вручну
10 Представник організації Вноситься вручну
11 Організаційно-правова форма Обирається із випадаючого списку
12 Код органу управління Вноситься вручну
13 Назва органу управління Вноситься вручну
14 Вид економічної діяльності Обирається із випадаючого списку
15 Форма власності Обирається із випадаючого списку
16 Резидент Перемикач «Так - Ні»
17 Громадянство Обирається із випадаючого списку
18 Ідентифікаційний код Вноситься вручну
19 Дата народження Вноситься вручну або обирається із випадаючого календаря
20 Тип документу, що засвідчує особу Обирається із випадаючого списку
21 Серія та номер документу Вноситься вручну
22 Ким виданий документ Вноситься вручну
23 Телефон Вноситься вручну
24 Факс Вноситься вручну
25 Емейл Вноситься вручну
26 Додаткова інформація про особу Вноситься вручну
27 Прямі спадкоємці Вноситься вручну
28 Пільги щодо оподаткування землі Вноситься вручну

Після того, як була додана потрібна інформація (або внесені певні зміни), слід натиснути на клавішу .

Редагування та вилучення особи

Для редагування інформації щодо певної особи необхідно натиснути на значок для відповідної особи та обрати команду «Редагувати» або «Вилучити»:

Картка особи

Картка особи містить 3 вкладки: «Особиста інформація», «Список земельних ділянок», «Список рішень».

На вкладці «Особиста інформація» містяться дані про:

  • ПІБ фіз. особи або найменування юр. особи;
  • Адресу реєстрації;
  • Основні дані про юр. особу, дані з документів;
  • Контакні дані;
  • Додаткову інформацію.

На вкладці «Список земельних ділянок» містяться дані щодо земельних ділянок цієї особи, а саме:

  • кадастровий номер;
  • площа;
  • цільове призначення.

На вкладці «Список рішень» містяться дані про рішення щодо земельних ділянок цієї особи, а саме:

  • реєстраційний номер документу;
  • тип документу (рішення, постанова тощо);
  • дата документу.