Реєстр «Особи»
У цьому реєстрі містяться відомості про фізичних та юридичних осіб, що є учасниками земельних правовідносин.
Доступ до реєстру «Особи»
Для того щоб перейти в реєстр необхідно обрати відповідний пункт меню системи, що має назву «Особи». Для цього слід перейти «Меню - Земельний кадастр - Особи».
Після цього ми одразу перейдемо до реєстру, що має наступний вигляд:
Інструменти роботи з реєстром «Особи»
Для зручності адміністратора системи в реєстрі «Особи» були передбачені інструменти, що зображені на малюнку:
При використані цих інструментів (відповідно до цифри на малюнку) користувач може:
- Змінити кількість об'єктів, що будуть відображені на одній сторінці реєстру.
- Обрати типи даних для їх відображення в реєстрі (шляхом встановлення галочки навпроти відповідного значення).
- Провести експорт даних з реєстру в обраному цифровому форматі (CSV, XLS чи PNG), вивантаження XLS-файлу за шаблоном.
- Виконати пошук особи в таблиці.
- Активувати поле, де розташовані додаткові фільтри для пошуку даних.
- Додати новий запис.
Додавання нової особи
Для того щоб додати нову особу слід натиснути на клавішу , перебуваючи у реєстрі «Особи», після чого з'явиться відповідна форма, де необхідно заповнити усі поля. Деякі з перелічених в таблиці полів з'являються в залежності від вибору типу особи, тому що вони є актуальними тільки для фізичних або юридичних осіб.
Таблиця «Внесення інформації щодо осіб»
№ | Назва поля | Коментар |
---|---|---|
1 | Тип особи | Обирається із випадаючого списку |
2 | Прізвище | Вноситься вручну |
3 | Ім'я | Вноситься вручну |
4 | По-батькові | Вноситься вручну |
5 | Повна назва | Вноситься вручну |
6 | Скорочена назва | Вноситься вручну |
7 | Адреса | Вноситься вручну |
8 | Код ЄДРПОУ | Вноситься вручну |
9 | Код ДПА | Вноситься вручну |
10 | Представник організації | Вноситься вручну |
11 | Організаційно-правова форма | Обирається із випадаючого списку |
12 | Код органу управління | Вноситься вручну |
13 | Назва органу управління | Вноситься вручну |
14 | Вид економічної діяльності | Обирається із випадаючого списку |
15 | Форма власності | Обирається із випадаючого списку |
16 | Резидент | Перемикач «Так - Ні» |
17 | Громадянство | Обирається із випадаючого списку |
18 | Ідентифікаційний код | Вноситься вручну |
19 | Дата народження | Вноситься вручну або обирається із випадаючого календаря |
20 | Тип документу, що засвідчує особу | Обирається із випадаючого списку |
21 | Серія та номер документу | Вноситься вручну |
22 | Ким виданий документ | Вноситься вручну |
23 | Телефон | Вноситься вручну |
24 | Факс | Вноситься вручну |
25 | Емейл | Вноситься вручну |
26 | Додаткова інформація про особу | Вноситься вручну |
27 | Прямі спадкоємці | Вноситься вручну |
28 | Пільги щодо оподаткування землі | Вноситься вручну |
Після того, як була додана потрібна інформація (або внесені певні зміни), слід натиснути на клавішу .
Редагування та вилучення особи
Для редагування інформації щодо певної особи необхідно натиснути на значок для відповідної особи та обрати команду «Редагувати» або «Вилучити»:
Картка особи
Картка особи містить 3 вкладки: «Особиста інформація», «Список земельних ділянок», «Список рішень».
На вкладці «Особиста інформація» містяться дані про:
- ПІБ фіз. особи або найменування юр. особи;
- Адресу реєстрації;
- Основні дані про юр. особу, дані з документів;
- Контакні дані;
- Додаткову інформацію.
На вкладці «Список земельних ділянок» містяться дані щодо земельних ділянок цієї особи, а саме:
- кадастровий номер;
- площа;
- цільове призначення.
На вкладці «Список рішень» містяться дані про рішення щодо земельних ділянок цієї особи, а саме:
- реєстраційний номер документу;
- тип документу (рішення, постанова тощо);
- дата документу.