Перейти до змісту

CartoCSS

Редактор CartoCSS використовується для відображення комбінованих наборів даних та шарів карти.

Створені шари з легкістю можна використовувати в сторонніх ГІС Системах за допомогою сервісу Tile Map Service.

Створення нового шару

Відбувається шляхом натиснення на кнопку , для створення необхідно заповнити поля інтерфейсу створення набору даних:

  • Назва шару - прописується в довільному форматі
  • Група - обирається зі списку існуючих груп для геопросторових даних в Системі (створення нової групи відбувається з відповідного реєстру меню "ГІС Сервер")
  • Рівень доступу - вибір зі списку значення кому буде доступний для перегляду шар. При виборі значення "Public" шар буде показаний в компоненті Map Portal та Map Viewer, значення "Admin" дозволить відображати шар лише в компоненті Map Viewer.
  • On/Off - для ввімкнення шару необхідно перевести перемикач у значення синьої відмітки (див. знімок нижче)

Вигляд панелі обраного шару

  1. Назва шару
  2. Редагування основних властивостей
  3. Технічні параметри (Параметр ввімкнення, таблиця, система координат, тип геоданих)
  4. Панель додавання підключень шару - детальніше див.
  5. Стилі шарів відповідно до підключень
  6. Картка, що повинна бути показаною при натисненні на об'єкт

Підключення даних

Відбувається через вищезазначену панель. Поділяється на два блоки підключень:

  • Бази даних (в разі, якщо необхідно підключити сторонню бази даних).
  • Сутності (зазвичай таблиці бази даних зі всіма елементами)

Додаткова інформація

До кожного блоку підключень можливо застосувати пошук, імпортування та експортування значень.

Підключення бази даних

Поля:

  • Ключ - довільна назва що буде вказана у сутностях
  • Параметри - підключення до бази даних PostgreSQL: <username>:<password>@<hostname>:<port>/<database_name>

Підключення сутності

Інтерфейс додавання нової сутності містить такі основні поля:

  • Ключ - поле використовується в стилізації (наприклад, якщо надаємо сутності ключ street_name, то в коді стилізації дана сутність буде стилізуватися через #street_name)
  • On - за замовчуванням вимкнене поле.
  • Таблиця - таблиця з бази даних, з якої будуть братися дані (геометрія об'єктів)
  • Колонки - необхідні колонки для стилізації із вказаної таблиці
  • Query - фільтр об'єктів (прописати у форматі SQL)
  • DB - підключення до сторонньої бази даних, застосовується лише у разі підключення до стороннього ресурсу (необхідно прописати ключ із блоку підключення бази даних)
  • Min - початковий зум (від 1 до 22)
  • Max - кінцевий зум (від 1 до 22)

Параметри стилізації

Для стилізації використовуються правила стандартної бібліотеки картографічної розмітки CartoCSS.

Базові параметри стилізації для кожного типу об'єкта:

Лінія

  • line-color - визначає колір лінії.

  • line-width - визначає ширину лінії.

  • line-opacity - визначає прозорість лінії.

  • line-dasharray -визначає структуру штрихів лінії (наприклад, "5,2" означає 5 пікселів штриху, 2 пікселя пропуску).

Приклад CartoCSS для лінійних об'єктів:

#l5_line{
    /* Електрокабелі низької напруги в траншеї */
    [object_code='51324200'] [zoom>=6] {
        line-color: #810000;
        line-width: 1;
        line-dasharray:40,10;
    }
}

Полігон

  • polygon-fill - визначає колір зафарбування полігону.

  • polygon-opacity - визначає прозорість полігону.

  • line-color - визначає колір контуру полігону.

  • line-width - визначає ширину контуру полігону.

Приклад CartoCSS для полігональних об'єктів:

#vodookhoronna_zona{
[indeks='НО-ВЗ']{
    line-color: #005ce6;
 line-dasharray:10,7;
    line-width: 1;
    polygon-fill: #BDE3FE;
    polygon-opacity:0.2;
}
}

Точка

  • marker-width - визначає ширину маркера (зображення) точки.

  • marker-height - визначає висоту маркера точки.

  • marker-opacity -визначає прозорість маркера точки.

  • marker-file - вказує адресу або шлях до файла, який використовується як маркер.

Приклад CartoCSS для точкових об'єктів:

#l5_point{
    /* Колодязі оглядові без поділу за призначенням */
    [object_code='51361000'] [zoom>=6] {
        marker-file: "A_symbols_m500/kolodjazi_ogljadovi_99_1_k20.svg";
        marker-width: 10;
    }[zoom>=6] {marker-width: 20;}
}

Створення топограіфічних умовних знаків

Розширені параметри для складних умовних знаків зазвичай включають додаткові властивості, які визначають зовнішній вигляд об'єкта на карті. Ці параметри можуть бути різними в залежності від того, які умовні знаки ви створюєте та які ефекти ви хочете застосовувати до них.

Для використання SVG як маркера для точок, ви можете використовувати параметри marker-file з вказанням шляху до файлу SVG та marker-width та marker-height для визначення розміру маркера.

#l4_point{
    [object_code='44411100'][zoom>=17]{
        marker-file: "A_symbols_m500/paviloni_altanki.svg";
        marker-width:10;
    }
   [object_code='44411000'][zoom>=18] {
        marker-file: "A_symbols_m500/paviloni_altanki.svg";
        marker-width: 12;
        marker-allow-overlap: true;
    } 
    [object_code='44430000'] [zoom>=18] {
        marker-file: "A_symbols_m500/industry/tube_25k.svg";
        marker-width: 8;
        marker-allow-overlap: true;
    }
}

Приклад відображення стилів CSS на карті: