Перейти до змісту

Набори даних

Реєстр "Набори даних" є складовою частиною модулю “ГІС сервер" і дозволяє користувачам організовувати, зберігати та керувати географічними наборами даних.

Головна мета

Головна мета реєстру "Набори даних" - полягає в створенні структурованого та ефективного середовища для організації, зберігання та додавання географічних наборів даних, що дозволяє користувачам аналізувати їх та ефективніше управляти цими наборами.

Перехід до реєстру

  • Виберіть модуль "ГІС сервер" на панелі навігації після входу в систему.

  • Після вибору модуля "ГІС сервер" відкривається його зміст з реєстрами, пов'язаними з геопросторовими даними та адмініструванням ГІС.

  • У панелі навігації модуля "ГІС сервер" знайдіть пункт з назвою "Набори даних".

  • Натисніть на посилання "Набори даних", щоб відкрити реєстр.

  • Вас буде перенаправлено на сторінку реєстру "Набори даних", де ви побачите таблицю з інформацію про вже додані дані.

Вміст реєстру

Інтерфейс реєстру представляє собою таблицю з можливістю ознайомитись з наступною інформацією:

  • Назва набору - ця колонка містить назву набору даних.

  • Назва таблиці БД - назва таблиці бази даних, де зберігаються відповідні геодані.

  • On / off - ця колонка вказує, чи активований (увімкнений) набір даних.

  • Admin only - позначка, чи доступна інформація тільки для адміністраторів системи (Admin only).

  • Тип геометрії - ця колонка вказує на тип геометричної інформації, яка міститься в наборі даних, наприклад: точка, лінія чи полігон.

  • Групи - вказується приналежність набору до певних груп, наприклад: культура, освіта, екологія.

Додавання набору даних

У верхньому правому куті інтерфейсу "Набори даних" знайдіть кнопку "Додати" та натисніть на неї. Після натискання кнопки "Додати", відкриється форма додавання з наступними полями:

  • Назва набору українською - ведіть назву нового набору.

  • Назва таблиці в БД - назва таблиці, яка використовується в базі даних

  • Запит до таблиці - запит, який буде використовуватися для вибірки даних з таблиці в базі даних.

  • Тип геометрії - виберіть тип геометрії з випадаючого списку, яка використовуватиметься у даному наборі даних. Це може бути точка (Point), лінія (Line) чи полігон (Polygon), залежно від характеру географічних об'єктів.

  • Тип сервісу geojson/vtile - виберіть тип сервісу з випадаючого списку, geojson або vtile (vector tile).

  • Група - виберіть групу для набору даних з випадаючого списку із доступних варіантів. Це дозволяє організувати стилі у певні категорії.

Після заповнення усіх необхідних полів натисніть кнопку "Зберегти"

Настуним кроком відкривається сторінка вибору набору даних, яка складається з 4 блоків: "Обрати", "Завантажити", "Створити" та "Демо".

Блок "Обрати"

В блоці "Обрати" користувач може обрати назву таблиці з бд в якій міститься набор даних. Для зручності в даному блоці досупний функціонал пошуку по назві таблиці. Крім того користувач може переглянути додаткову інформацію про таблицю, таку як:

  • Загальна кількість записів - загальна кількість записів у наборі.

  • Середня заповненість - середня заповненість набору.

  • Тип геометрії - тип геометрії.

  • Title - заголовок набору.

  • Name - назва таблиці.

  • Кількість колонок - кількість колонок в обраній таблиці.

Після вибору потрібного користувачу набору потрібно натиснути "Обрати".

Блок "Завантажити"

Блок "Завантажити" надає користувачеві можливість самостійно завантажити новий набір даних у наступних форматах: .zip,.xls,.xlsx,.csv,.json,.geojson. Цей блок забезпечує простий та зручний спосіб додавання географічних даних до реєстру. Щоб завантажити файл, користувач може перетягнути його до відповідного блоку на сторінці або натиснути на блок, щоб вибрати файл з дерикторії.

Після успішного завантаження файлу користувач повинен натиснути кнопку "Завантажити", щоб новий набір даних був доданий до реєстру.

Блок "Створити"

У блоку "Створити" користувач має можливість самостійно створити новий набір даних. Цей блок надає користувачеві можливість редагувати таблицю та вносити в неї дані, створюючи новий набір даних. Щоб додати дані до таблиці, користувачу потрібно вказати назву колонки та обрати її тип з випадаючого списку. Це дозволяє додавати, редагувати або видаляти дані в таблиці.

Після того як користувач створить та введе всі необхідні дані у таблиці, він може зберегти новий набір даних, натиснувши "Відправити дані таблиці".

Блок "Демо"

Блок "Демо" надає користувачу можливість вибрати демонстраційні набори даних, які призначені для візуалізації та демонстрації можливостей системи. Для вибору користувачу потрібно натиснути на один із запропонованих наборів. Після вибору демо-набору користувачу потрібно натиснути кнопку "Обрати".

Картка набору даних

Натиснувши на назву запису в реєстрі, ви можете перейти на сторінку карточки, де можливо виконати наступні дії:

Перегляд набору даних на карті

На сторінці карточки набору ви можете переглядати, як дані відображаються на мапі.

Налаштування стилізації

В Блоці "Стилізація" користувач може налаштовувати вигляд географічних об'єктів на карті за допомогою наступних параметрів:

  • Колір заливки - дозволяє вказати колір, яким будуть відображені об'єкти на карті.

  • Розмір - дозволяє налаштовувати розмір об'єктів на карті.

  • Підпис - дозволяє вказати текстовий підпис, який буде відображений поруч з географічним об'єктом.

  • Тип іконки (iconType) - визначає тип використовуваної іконки для представлення точкових об'єктів.

  • Іконка (icon) - дозволяє вказати іконку для використання.

  • Атрибут іконки (iconAttr) - задає атрибут, значення якого визначає вибір іконки.

  • Колір атрибуту (colorAttr) - налаштовує колір в залежності від значення конкретного атрибуту.

  • Зум точок (pointZoom) - визначає масштаб, на якому точки змінюють свій розмір.

  • Зум іконок (iconZoom) - визначає масштаб для зміни розміру іконок.

  • Кластеризація (Cluster) - активує групування близьких точок в кластери для зручності відображення на карті.

  • Максимальний масштаб кластера (clusterMaxZoom) - визначає максимальний масштаб, при якому відбувається групування кластерів.

Налаштування карточки

В блоці "Карточка" користувач може налаштувати відображення інформації по об'єктах на карті за допомогою настпуних параметрів:

  • Назва шаблону - визначає назву шаблону інформації по об'єкту, яка буде використовуватися для відображення деталей об'єкта на карті.

  • Поля колонок - визначає, які саме поля об'єкта будуть відображатись в спливаючому вікні (popup) при наведенні курсору на об'єкт на карті.

  • Оформлення колонок - надає можливість вибрати відображення колонок горизонтальне чи вертикальне.

  • Відображення popup - надає можливість керувати відображення спливаючого вікна при наведенні на об'єкт на карті (Так/Ні).

  • Ширина popup вікна - визначає ширину спливаючого вікна для зручного відображення інформації про об'єкт.

Перегляд списків

В блоці "Списки" користувач може взаємодіяти з набором даних за допомогою наступних параметрів:

  • Кількість об'єктів - переглядати загальну кількість об'єктів у наборі даних.

  • Пошук по об'єктам - здійснювати пошук об'єктів в наборі даних.

  • Таблиця набору даних - переглядати основну інформацію про об'єкти у вигляді таблиці, що містить ключові атрибути та їх значення.

Додавання об'єктів

В блоці "Списки" користувачу також доступна можливість доповнити набір даних, додаючи в нього нові об'єкти. Для цього потрібно натиснути кнопку "+" розташовану поруч з полем пошуку. Після цього відкривається форма додавання об'єкту з наступними полями:

  • Назва - ведіть назву об'єкту.

  • Тип Об’єкту вкажіть тип об'єкту.

  • Поштовий індекс - зазначте поштовий індекс місця розташування об'єкту.

  • Адміністративний район: виберыть адміністративний район, до якого належить об'єкт, з випадаючого списку.

  • Адреса - введіть повну адресу об'єкту.

  • Опис місцеположення - вкажіть опис місцезнаходження об'єкту.

  • Площа, м2 - зазначте площу об'єкту у квадратних метрах.

  • Вид діяльності - вкажіть основний вид діяльності об'єкту.

  • Режим роботи - вкакажіть години та дні функціонування об'єкту.

  • Телефон - зазначте контактний номер телефону.

  • Email - зазначте електронну пошту для зв'язку.

  • Керівник - вкажіть відомості про керівника об'єкту.

  • Геометрія - вкажіть об'єкт на карті.

Після заповнення усіх необхідних даних натисніть кнопку "Зберегти"

Редагування основної інформації про набір даних

У карточці набору даних, користувач може редагувати основну інформацію про набір даних, для цього потрібно натиснути на кнопку з зображенням олівця , після чого відкриється форма відкриється форма з полями, ідентичними тим, які використовуються при створенні нового набору даних. Після внесення необхідних змін, користувач може зберегти оновлену інформацію, натискуючи кнопку "Зберегти".