Взаємодія з реєстром рішень та інших документів
«Реєстр рішень та інших документів» інтегрується з Адресним реєстром та дозволяє швидко верифікувати ті чи інші дії працівників.
Рішення необхідно вказувати у таких реєстрах:
- Реєстр адрес;
- Реєстр вулиць;
- Населені пункти;
- Реєстр приміщень;
- Реєстр поіменованих об'єктів;
В полі необхідно обрати зі списку вже існуюче рішення (додатково можливо застосовувати пошук).
Якщо рішення відсутнє в реєстрі рішень, його можна одразу заповнити з будь-якого пункту меню вищевказаних розділів (кнопка «Додати»).
У такому разі вся інформація, що була додана в формі додавання рішення, автоматично додається новим записом в реєстр рішень.