Перейти до змісту

Реєстр адрес

Реєстр адрес призначений для зберігання та систематизації адресної інформації.

Доступ до «Реєстру адрес»

Для того щоб перейти до «Реєстр адрес» необхідно обрати відповідний пункт меню підсистеми «Адресний реєстр».

Для цього слід перейти «Меню - Адресний реєстр - Реєстр адрес». Після цього ми одразу перейдемо до реєстру. Він виглядає наступним чином:

alt

Рис. 1 Меню та загальний інтерфейс реєстру

Робота з «Реєстром адрес»

Інструменти для роботи з реєстром

В реєстрі передбачені інструменти, що зображені на малюнку:

alt

Рис. 2 Інструменти у реєстрі

При використанні цих інструментів (відповідно до цифри на малюнку) користувач може:

  1. Змінити кількість об'єктів, що будуть відображені на одній сторінці реєстру;
  2. Фільтрувати відображення колонок;
  3. Виконати експорт даних у форматі .JSON .CSV, .XLS;
  4. Знайти необхідний об'єкт, використовуючи поле пошуку;
  5. Фільтрувати дані за допомогою фільтрів;
  6. Додати нову адресу у реєстр;

Додавання запису до «Реєстру адрес»

Для того, щоб додати нову адресу, необхідно натиснути на кнопку add. На екрані з'явиться форма для додавання, де необхідно внести потрібні дані у відповідні поля.

Таблиця «Внесення відомостей щодо нової адреси»

Назва поля Коментар
1 Населений пункт Вказується назва населеного пункту
2 Район Район обирається з випадаючого списку
3 Назва вулиці Вказується назва вулиці
4 Тип адреси Тип адреси обирається з випадаючого списку
5 Цифра адреси Вказується цифра адреси
6 Буква адреси Вказується буква адреси
7 Статус адреси Статус адреси обирається з випадаючого списку
8 Поштовий код Поштовий код обирається з випадаючого списку
9 Статус верифікації Статус верифікації обирається з випадаючого списку
10 Рішення Рішення обирається з випадаючого списку
11 Історична довідка (Примітка) Поле для внесення приміток (історичної довідки)
12 Мапа розташування адреси Позначка на мапі місця розташування об'єкта

6

Рис. 3 Інструменти на карті

Інструменти які доступні користувачу на карті:

  1. Інструмент для зміни шару карти;
  2. За допомогою цього інструменту можна відмічати будь-які точкові об’єкти (будівлі та інше), після чого вони будуть відображені на мапі у вигляді маркера;
  3. Інструмент, що дозволяє позначати об’єкти, які мають складну форму багатокутника – полігону (ідеально підходить для позначення земельних ділянок);

Точка або полігон будуть відображені на карті:

alt

Рис. 4 Відображення точки на карті

Після того, як були внесені необхідні дані або зміни до загальної інформації, слід натиснути на кнопку save.

Для редагування інформації об'єкта або його видалення, необхідно натиснути на значок dia для відповідного об'єкта та обрати команду «Редагувати» або «Вилучити»:

7

Рис. 5 Вікно дії у реєстрі

Картка об'єкта

Для того, щоб потрапити в картку об'єкта, необхідно натиснути на номер адреси.

alt

Рис. 6 Перехід у картку об'єкта

Одразу після цього відкриється картка, яка матиме наступний вигляд:

alt

Рис. 7 Картка об'єкта

Основні елементи інтерфейсу для роботи з карткою це:

  1. Кнопка для редагування інформації, що була внесена в карточку.
  2. Кнопка для видалення внесених даних.
  3. Кнопка для додавання нового запису в реєстр.

У правій частині сторінки відображається карта, а також можна перемкнутися між вкладками "Приміщення", "Документи про перейменування" та "Коментарі".

У картці можна прив'язати приміщення. Для цього потрібно перемкнутися на вкладку "Приміщення" та натиснути кнопку додати. Відкриється форма для заповнення відомостей про приміщення.

Приклад заповненої форми:

form

Рис. 8 Приклад заповненої форми для прив'язки приміщення

Інформація про приміщення відображається у відповідному вікні "Приміщення"

form

Рис. 9 Відображення інформації про приміщення